Gammal kropp

Ömmande knän, värkande rygg, trött kropp. Två dagar - två långpromenader. Ibland undrar jag hur gammal min kropp är, egentligen.

Har kunnat känna antydan till vår senaste dagarna. Solen har värmt. Men det är fortfarande vinterjacka som gäller.

Lilltösan har fått två tänder. Dessa gnager hon flitigt med på våra fingrar.

Annars övar hon sig på att sitta. Fast det är ju roligare att stå.

Jag ska ägna mig åt min gamla kropp nu, kanske man kan satsa på byteshandel när föräldrarna kommer på besök om några dagar. Lite pill i håret, massage, eller manikyr mot en ryggmassage? Vad sägs mamma? ;)



Kommentarer
Syster

Gammal... Eller otränad... Det beror helt på hur man vill se det. ;-)

2013-03-25 @ 21:31:53
URL: http://saraspyssel.blogspot.com
Mamma

Tror nog som din syster att du är otränad. Du behöver styrketräning för din rygg, fast det är ju inte lika skönt som massage :-). Så vi får väl fixa lite massage oxå..

2013-03-26 @ 06:55:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0