Tisdag

För ett år sedan var tisdagarna de värsta dagarna på veckan. Då hade jag fullt upp på jobbet och var helt slut bara efter tre timmar på jobbet.

Denna tisdag har jag ägnat åt att rensa avloppen i badrummet, mindre kul men inte minsta stressigt och rätt tillfredsställande när vattnet rinner undan. Har vikt tvätt. Skönt med nytvättade kläder!
Gosat med bebis, som numera ägnar sig åt att öva på vändningar. Två gånger i går och tre gånger idag!
Nu gör jag våfflor till lunch.

Jorå. Tisdagarna har blivit aningens bättre må jag då säga.

Dessutom har det kommit 1 dm snö sen igårkväll!

Man kunde ha det värre... :)



Kommentarer
Elin

Sen är det ju Svenska Rivieran på tv på tisdagar också, det får du ju inte glömma! ;)

2013-01-15 @ 22:57:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0