Uppe med tuppen

Kl 6 var det slut på natten ansåg lillan. Nu vill jag upp och leka, hade hon nog sagt om hon kunnat prata.

Jag försökte låtsas som inget först, kanske hon kan somna om, men hon blev bara mer och mer högljudd i sina krav.

Så nu sitter hon här och brummar i sängen, tuggar på sin nyaste leksak och övar sig på att sitta. Tänk om man kunde vara så pigg.

Igår hade jag en dag som Emma, och inte mamma. Det var välbehövligt. Började hos frissan och fortsatte sedan med kusinhäng i några timmar.

En riktigt bra dag!

Så här ser jag ut nuförtiden...



Kommentarer
miriam

fin frisyr =)

2013-04-06 @ 11:44:53
URL: http://mirred.wordpress.com/
Fia

Du är så fin! Bara en månad kvar tills vi ses! Kramar

2013-04-06 @ 21:14:14
Elin

Så snygg!! :D

2013-04-08 @ 18:58:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0