Tick tack tiiick taaaaack..

Idag går tiden fruktansvärt långsamt. Bland annat för att jag inte direkt har något projekt för dagen. Sista dagen innan maken kommer hem så jag bara väntar och väntar...

Min att-göra lista är färdig och någon större städning vågar jag inte göra förrän han är hemma.

När man är ledig så här mycket så kommer det dagar då det bara inte går att ta sig för att göra något vettigt. Extra svårt när kroppen är tung som bly och det mesta man gör mest tillbringar smärta. Så jag får helt enkelt ha en så kallad vilodag.

Från och med imorgon kan jag röra lite mer på mig, då kan jag få hjälp om kroppen stretar emot och om Ärtan skulle få för sig att titta ut så är det heelt okej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0