Problem = Lösning

Jag har haft ett problem under min tid på jobbet och stöter fortfarande på detta problem. Nu har jag skapat en lösning.

Jag har ständigt behövt välja kläder med fickor till jobbet. Vilket inte alltid varit det lättaste om man velat ha något annat än jeans. Fickor behövs för att kunna förvara nycklar och mobiltelefon.

Nycklar är inte lika stort bekymmer längre, men ibland behöver jag kunna ha telefonen nära tillhands och om jag vill kunna ha båda händerna lediga och saknar fickor blir detta genast svårt.

Så jag har nu sytt mig en mobilficka. Den går att användas enbart som ett litet extra skydd men även att fästa på armen, eller varför inte barnvagnen senare när den kommer användas.

Inget avancerat men alldeles lagom bra.



Kommentarer
P

Fiffiga lill-Emma:-)

2012-09-22 @ 21:52:32
Syster

Perfekt! :-) Jag önskar att jag var lika produktiv som du! :-)

2012-09-22 @ 21:57:21
URL: http://saraspyssel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0