Konsten att roa sig själv

Idag lyser solen och värmer upp balkongen riktigt bra. Jag sitter i shorts och linne och njuter av de fläktande vindar som når mig.
Min "att-göra" lista börjar ta slut så jag försöker att bara njuta av lugnet.

P4 står på i bakgrunden och jag försöker ignorera ryggvärken som kommer när jag suttit mer än en halvtimme...

Igår pysslade jag på med ett projekt jag skjutit upp ett tag. Få ordning på alla våra spel och sy skynken som skyddar dem mot solen. Det tog större delen av dagen då jag bara klarade av att sitta på golvet fem minuter i taget och sen behövdes en paus på femton minuter. Därefter tog det ca fem minuter igen att nå ner till golvet... Inte lätt att vara så stor och klumpig... :)

Men färdigt blev det till sist. Detta är resultatet.



Kommentarer
Mammis

Snyggt. Ser nästan städat ut nu. :-)

2012-09-18 @ 19:00:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0