Baka liten kaka

Har ju hört talas om att många gravida som börjar fixa och dona i hemmet när det närmar sig slutet. Jag är en av dessa har jag märkt.

Häromdagen fick jag maken att flytta på en hylla som "stod fel" enligt mig. Därefter skulle allt stoppas in i den och då var det passande att rensa lite i hyllan. När jag ändå var i rensar tagen kunde jag lika gärna fortsätta med nästa hylla.

Idag fortsatte jag med datorbordet där alltför mycket papper hade samlats. Sedan tog baknerven över. Så nu ligger en drömtårta i frysen och väntar på gäster som vill fika. Mer fika lär det bli också.. Har ju några veckor kvar innan jag får träffa krabaten i magen.

Nu avrundar jag fixar dagen med morotsplättar och slår mig ner i soffan.
Måste ju vila också. Dock är jag ovanligt pigg idag.. Kanske för att jag lyckades sova till halv 11...

Sugen på en smakbit?



Kommentarer
P

Spara några tills vi kommer :-)

2012-09-08 @ 16:46:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0