Supermoster

Denna helg har vi besök av min syster.
Fast vi funderar på börja kalla henne för "Supermoster". Lilltösan har nog aldrig varit så lugn som denna helg.
Supermoster tröstar och söver som ingen annan. Vi funderar på att anställa henne som barnflicka.

Det är även väldigt mysigt för mig att ha syster på besök och få massa kvalitetstid med henne. Även tid med kusinerna. Myshelg!!

Idag har hon fått hjälpa mig att rensa garderoben. Vips så har jag två proppfulla kassar med kläder som ska slängas och en papperskasse som ska ges bort.
Garderoben ekar nästan!

En sån lättande känsla att bli av med kläder och bara behålla det som är helt, rent och fräscht.

Nästa steg blir skor och väskor!



Kommentarer
Supermoster

Jag kan nog vänja mig vid mitt nya smeknamn... ;-)

2012-11-10 @ 22:06:06
URL: http://saraspyssel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0