Sjukt less

I natt bröt förkylningen ut ordentligt på mig. Knappt så jag orkade vakna och ge lilltösen mat. Men det gjorde jag ändå.

Så när morgonen kom fick maken rycka in. Som tur är hade han blivit frisk och tog hand om barnet och fixade frukost. Själv låg jag kvar i sängen till strax efter 12. Morgonrocken är min bästa vän denna dag och tekoppen värmer min hals.

Men. Jag är sjukt less på att vara sjuk. Först halvsjuk några dagar och nu helsjuk. Imorgon ska jag vara frisk! Då ska vi på promenad och komma hemifrån!

Men lillan sköter sin uppgift bra. Roar mamman och låter henne få lite mysigt bebisgos!

Kunde dock haft en värre sjuka... Inte varje gång man blir bortskämd mitt i sjukan av make och bebisgos.

Men nu håller vi tummarna att hela familjen är friska imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0