Host, fy och blä.

Host.

Så låter jag idag. Blev anfallen av en förkylning för en knapp vecka sen. Trodde den nästan var borta i söndags. Tji fick jag. Blev värre av att jobba. Så idag tog jag det stora beslutet att inte jobba. Vet inte hur glada folk skulle vara över att handla nerhostade mackor av mig...


Så denna dag ägnas stundom i sängen, stundom i soffan. Så får jag se om hostan och förkylningen släpper. Det vore trevligt om den gjorde det.



Annars kan jag prata om vädret. Termometern har visat kring 20-25 grader senaste 4 dagarna. Strålande sol och underbar sommar. Jag har hållit mig inne och önskat mig frisk. På jobbet har jag haft kring 30 grader i mitt kök och inte suttit still många stunder, så jag har inte varit särskilt fräsch senaste dagarna. Känns skönt att ha en mer normal temperatur idag.


Nu ska jag luta mig tillbaka och vila lite.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0