Det gör ont när knoppar brister..

Det är vår i Skåne. Den där underbara, sköna, spännande årstiden då allt kan hända. Alla ler och kommer ur sitt ide. Krokusen har blommat länge, likaså snödropparna.
Nu börjar det hända saker med buskarna och träden.
Denna bild är tagen igår (jag ber om ursäkt för den dåliga skärpan, det är taget med mobilen), det är på några av buskarna ute på gården.
Varje dag när jag cyklar hem från jobbet så möts jag av en grönskande doft. Fantastiskt.
Idag tog jag en promenad hem från jobbet, 55 min promenad i t-shirt. 15 grader utomhus, strålande sol och strålande humör.
En helt underbar dag. Den blev väldigt bra då jag även tidigare under dagen fick äran att höra hjärtljud slå inom mig.. och då talar vi inte om mitt hjärtljud.
Nu ska jag slappna av, njuta och se fram emot en underbar tid.
Trevlig måndag!


Kommentarer
Saras pyssel

Du har en utmaning i min blogg!

2012-05-01 @ 09:35:06
URL: http://saraspyssel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0