Moster

Till sist så kom hon äntligen. Den lilla flicka vi väntat på så länge. Söt som få såklart, vad kan man annars säga som stolt moster.
Dröjer dock en månad innan jag får chans att träffa henne, så jag njuter av de bilder och filmer som syster skickar till mig. :)
Spännande att vara moster nu, en ny mogen titel känns det som. Fru, moster...
Annars så ligger jag nu nerbäddad i sängen och lyssnar på vinden som viner utanför fönstret. Pågår en storm där nu, som det dessutom är klass 3 varning på. Spännande grejer. Anledningen till att jag bäddat ner mig är att i vardagsrummet pågår fotbollstittande, vilket jag inte var särskilt intresserad av. Så jag tittar på webbtv istället i sängen på min nya dator som jag fick i veckan! Trevligt att vara ingift med släkt som arbetar på datorföretag och kan fixa dator åt en. Så nu får vi se om uppdateringarna blir lite vanligare här.
På återseende!


Kommentarer
Syster Sara

Härligt att du äntligen fått din egen dator nu! Lilltjejen laddar för ert möte i december. :-)

2011-11-27 @ 21:11:38
URL: http://saraspyssel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0