Tidigt nyårslöfte... eller väldigt sent.

Något ovanligt har hänt. Men det är positivt. Får se hur länge det håller i sig.
I torsdags och idag har jag varit ute och sprungit. Jag har tänkt tanken och genast blivit peppad på det. Så då gäller det ju att passa på.
Att komma igång och träna brukar vara årets nyårslöfte, typ varje år.. Så nu är ju frågan om jag kommit igång tidigt med 2012s löfte, eller om jag är lite väl sen med 2011s löfte. Sak samma, jag njuter så länge det varar..
Fördelen med att bo i Skåne och uppleva en mild vinter, då kan man fara ut och springa utan att förfrysa lungorna. Men jag måste då påstå att jag saknar kylan ändå. Vinterjackan är oftast för varm att ha på sig, minusgrader har jag nog inte ens upplevt denna vinter.. Så jag håller tummarna att jag får uppleva lite vinter i jul när vi även får träffa den söta systerdottern.
Jag startade alltså dagen med en springtur, perfekt för att få energi att tvätta och ta hand om den förkylde maken som kom hem igår.
Så nu ska jag fortsätta dagen medan energin finns kvar inom mig, tvätten hängs inte av sig själv.
Det känns som att det blir en bra helg!
Men innan jag fortsätter med tvätten så måste jag säga en sak...
GRATTIS FINA MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!!! Hoppas dagen blir underbar dag!! Vi ses snart!!
Trevlig helg!


Kommentarer
Mamma

Tackar, tackar längtar tills du kommer :-)

2011-12-17 @ 16:24:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0