Hejdå Malmö.

Idag bär det av norrut. Sista natten i Malmö är avklarad. En natt på tåg, sen får jag en efterlängtad natts sömn i mitt paradis.


Det är med ett visst vemod jag lämnar staden, det har varit en spännande tid i denna del av landet. Många jobbiga stunder och många fantastiska stunder.

Jag har lärt mig så mycket och blivit många erfarenheter rikare. Nu ska jag gå vidare i livet för testa på att utveckla ett av mina intressen. Teater.

Jag kommer sakna mycket här nere. Havet, vännerna och staden. Trots allt. Det har tagit sin tid att anpassa sig till livet här, men nu har jag lyckats göra det och nu trivs jag bättre.

Sa hejdå till havet igår, det var nästan varmt i vattnet, blev riktigt sugen på att ta mig ett dopp. Men det får bli senare. Ska tillbaka hit en sväng i sommar.


Trots hur mycket jag än älskar havet så måste jag säga att Norrbotten är ändå den vackraste plats jag vet. Det är väl rötterna som drar. Så även om det känns tråkigt att lämna denna stad så längtar jag upp så mycket nu. Det ska bli fantastiskt att få komma hem.


Utsikt från Gruvberget.


Kommentarer
Christina

Jag kan bara hålla med. Hur mycket jag än trivs i Kalmar och södra Sverige finns det inget vackrare än Norrbotten. Sommaren nu är ju underbar med ljuset. Kram

2009-06-18 @ 17:25:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0