Detalj

Då var det dags igen.
Ännu en kjol är färdig.

Har sytt 5 kjolar nu, varav två var bebiskjolar. En till min bebis och en till min systerdotter.

Två kjolar till mig och en till syster.

Men dagens avslutning bidde en kjol jag sydde i veckan. La till fickor på den idag och en liten spetsdetalj på också.

Sen ska jag köpa tyll och sy en tyllunderkjol som jag kan ha under när det passar sig.

Hade det inte vart för att jag kommer bli väckt ett antal gånger under kvällen och tidigt imorgonbitti så hade jag stannat uppe och sytt mer grejer ikväll.

Det är en fantastisk energikick att sy!

Här kommer bild på dagens kjol.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0