Mitt i natten

Då sitter man här igen, mitt i natten med en pigg och glad jänta.
Så kan det gå när man sover bort hela dagen.
Men denna gång går det rätt bra för mig, för hon somna redan kl 11 igårkväll. Ett stort framsteg!

Nu har mamma och pappa vart på besök i helgen. Mycket mys med deras barnbarn, men även en del kvalitetstid för mig med dem.
Brödbak, shopping, matlagning och promenad mm. En sån där skön och mysig helg då Malmö bjöd på sitt bästa höstväder.

Tösen blir mer och mer avslappnad, en gäsp tränger sig på, men ögonen är ännu lika stora.. Men snart kanske vi kan sova igen.
Godnatt, eller godmorgon...



Kommentarer
Anonym

Ja, det blir spännande att se om det blir en riktigt morgonpigg tjej ni har fått eller om det bara är tillfälligt... ;-)

2012-11-05 @ 07:27:47
P

Det var trevligt att få träffa er.

2012-11-05 @ 21:50:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0