Rastlös, som alltid.

I helgen har jag varit på barnläger. Vi har lekt, lekt, lekt och lekt. Samt gjort massa andra roliga saker. Det har varit en riktigt rolig helg med helt fantastiska barn.

Det var den första av min fullspäckade månad. Nästa helg kommer mamma och pappa, då ska jag visa dem detta våriga landskap och det sägs att det ska bli ännu varmare tills dess. Kanske har knopparna slagit ut ännu mer då...




Helgen efter det kommer syster och svåger hit också, då blir det mer vårvisande och spännande aktiviteter..

Sen är nog helgerna lite mindre planerade, men då finns det gott om annat som måste göras. Men framför allt är det vårnjutande och vilande som jag ska ägna mig åt då.


Nu är jag dock trött efter helgens lekande och stojande. Men inte tillräckligt trött för att bara ta det lugnt, jag vill göra något, men som vanligt så saknas fantasin till det. Av någon anledning så har det alltid varit så. Jag har sällan ro att sitta still, men jag har ingen aning om vad jag ska göra så det slutar oftast ändå med att jag blir sittandes i samma ställning resten av dagen.

Jag drömmer om att få vara kreativ men vet inte på vilket sätt jag ska vara det.


Det blir att göra mig en smoothie och hoppas att det kan ge mig svar på vad jag ska göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0