En dag i livet

Idag har jag nog varit på många olika humör. Man vet aldrig vad som händer då.

Arg, glad, trött, irriterad, stressad och inspirerad. Känns bra att avsluta med inspirerad. Ser fram emot en spännande höst där vad som helst kan hända bara jag tar för mig lite mer.

Men först och främst. Jag har jobb i höst. Har nu blivit erbjuden att stanna kvar på mitt jobb i höst också. Skönt att slippa börja tokleta nytt jobb nu, gäller bara att inte bli för lat i det och inte söka något nytt ändå.

Men jag ska få hjälp med det i höst så nu är det bara att ge järnet. Mitt nuvarande jobb har lyft mitt självförtroende så jag vet att jag kan (Kanske inte vet det alla dagar, men många fler än förr) så jag ska bara ut och ta världen med storm, eller nåt.


När det gäller bröllop så är det inte långt kvar. Idag kom nerverna igång. Pang sa det och jag blev alldeles pirrig och nervös. Tänk så många som kommer för vår skull. En hel dag för oss. Hej och hå. Jag som älskar uppmärksamhet i vanliga fall, men nu blev jag plötsligt blyg och nervös. Men det är väl så det ska vara.
Det mesta börjar vara färdigplanerat och vi känner oss nöjda. Nu ska vi bara njuta av den sista tiden och den stora dagen sen får vi äntligen andas ut på vår långa resa ute i världen. Därefter börjar verkligheten igen, och då vet man aldrig vad som kan hända...


Nu blir det popcorn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0