Long time, no see...

Jag är en väldigt upptagen och trött människa.

Antingen är jag för trött för att blogga eller så har jag inte tid.
Dessutom blir det mer och mer sällan som jag ens slår på datorn. Då jag har internet i telefonen kollar jag mailen där och sen ägnar jag tid till annat än att sitta vid datorn, ser på tv eller så. Haha.
Sen så är det ju också det att datorn är inne på sista versen vilket också gör att jag drar mig lite för att använda den, både för att jag märker av att den är lite tröttare men också för att få behålla den hel så länge som möjligt.

Det faktum att fästmannen varit hemma i två veckor snart spelar också in i att jag inte använder datorn så mycket, jag vill hellre umgås. Man måste ju passa på att umgås när han är hemma.. Så just nu passar jag på då han är på stan och träffar några vänner.


Jag har hållt på att fixa diverse saker här hemma senaste tiden.

Ljusstakar har hängts upp på väggen,

Klocka har handlats och hängts upp även den på väggen...




Kryddhylla har införskaffats, dock för liten, så de kryddor som jag egentligen ville ställa i hyllan var för stora så jag måste komma på en ny lösning för dem. Kom gärna med förslag om du har några snilleblixtar.
Min enda idé än så länge är att försöka göra hålen större så att kryddorna ryms..






Fästmannen ville se fotboll en dag, inget ovanligt men jag var inte alls sugen på fotboll. Så jag bjöd hem en kompis som hjälpte mig att baka en tårta. Liverpool-tårta som vi kallar den.

Skrev ut Liverpools märke och skar ut det på marsipan sen. Reaktionerna från Liverpoolfansen var enorm. De jublade och var riktigt glada över den fina och goda tårtan. Vi kände oss riktigt nöjda med oss själva.





Men nu så har jag satt mig tillrätta i soffan och låter denna få avgöra hur kvällen blir.



Trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0