Bad och husmorsskola

Har just kommit upp från ett varmt och skönt bad med tända ljus och radioprogrammet "Husmorsskolan" i bakgrunden. Det är Sveriges radio som sänder det programmet med en Umetjej som driver bloggen underbaraclara.

Ett mysigt program om saker som man kan pyssla med för att piffa till hemmet och vardagen. Samma sak med hennes blogg, mycket pyssel och fina bilder. Blir alltid lika sugen på att pyssla när jag går in på bloggen.

Inspirerad. Jag blir oftare och oftare inspirerad av saker och vill skapa något. Så jag försöker samla inspirationen och hitta verktyg som jag kan behärska för att kunna skapa något som jag tycker om.



Jag ska nu ta och göra mig i ordning för en rolig kväll hos en vän som snart fyller år. Jag har laddat hela veckan för denna kväll så nu ser jag mycket fram emot detta. Det enda som är emot mig är mitt knä som bråkat med mig hela veckan, så bowlingen som vi skulle ägna en del av kvällen åt blir mycket spännande att testa då varje steg jag tar gör ont.. Men det är bara bita ihop och glömma bort det. Imorgon blir det soffläge och vila knäet istället.


Trevlig helg.



Kommentarer
Mormor

Hallå Emma!

Jag har också ett knä som gör ont

Aja Baja

2011-02-01 @ 09:01:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0