Prinsessbröllop i tankarna.

Ser reprisen från det brittiska kungabröllopet och känner hur det pirrar lite i magen. Snart får jag mitt prinsessbröllop. Fast på mitt alldeles egna sätt. Skönt att inte behöva följa alla traditioner och sånt som de får göra, utan göra det lite mer personligt.

Det är mycket bröllop som snurrar i tankarna nu, jag börjar inse att tiden går fort nu när våren är här. Det är fortfarande en del kvar att göra, men jag känner ingen stress än i alla fall. När fästmannen är på jobbet så tar jag en bröllopspaus och så får vi börja planeringen när han kommer tillbaka igen.

Vissa dagar längtar jag bara efter att få det överstökat så man får börja planera och se fram emot andra saker också. Det är ju ett helt liv efter somamren att tänka på också. Vet fortfarande inte hur det blir med jobb till hösten. Ingen verkar veta det, så det är bara att hålla tummarna att jag får fortsätta.


Det är nästintill sommar här nere nu förtiden. Solen lyser varje dag och temperaturerna växlar mellan 12-20 grader. På kvällarna känner man dock att det fortfarande är vår. Det är så underbart att få plocka fram sommarkläderna igen och bara få njuta av värmen.


Idag blir en fixar och slappar dag. Jag ska få saker gjort men jag ska även få mycket vila. Har en förkylning som inte riktigt släpper taget om mig, så jag ska satsa på att bota den idag. Fram tills ikväll då det blir en obligatorisk brasa.


Trevlig valborg!


Kommentarer
Laila

Hej Emma! Jag såg också prinsessbröloppet.Mycket fint:) Tänk att du snart också ska gifta dig! Galet vad fort tiden går. Lycka till med all planering.

Trevlig valborg. Kram

2011-04-30 @ 14:32:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0