Detta händer:

Long time no see.

Livet bara springer på så jag får skynda mig att hinna med.

Så här kommer en uppdatering på vad som händer i mitt liv.

- Jag har fått anställning till den 17 dec på ett café på en skola. Jag ansvarar själv för caféet, men får bra stöd från lärarna på skolan. Så jag trivs bra. Även om det kan bli lite långtråkigt ibland.

- Jag har börjat simma. 2 gånger i veckan har jag inbokat tillsammans med en vän, då vi träffas efter jobbet och cyklar till simhallen och simmar en kilometer.

- Jag har fyllt 26 år.

- Jag ska bli ledare i barngruppen (8-12 åringar) i kyrkan.


Det är de större sakerna som hänt i mitt liv senaste tiden. I fredags var jag dessutom ute och red med ungdomsgruppen i kyrkan. Som jag njöt. Vi red genom granskog och på grusvägar. Jag önskar att jag kunde rida oftare, det är så fantastiskt. Det är nog min drömhobby.


Min käre fästman har varit ledig i två veckor och idag återvände han till arbetet. Så nu är det tomt hemma. Jag försöker få dagen att gå genom att ta tag i allt jag så länge skjutit upp, fast idag är jag för trött för det. Blev en intensiv start på veckan på jobbet. Ramadan är slut, så nu var det fest. Vilket innebar för mig att jag under hela förmiddagen fick koka litervis med kaffe och te, samtidigt som jag försökte hålla caféet öppet. Bra övning för stresståligheten...

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och vila resten av kvällen.

Adjö.


Kommentarer
Syster

Det är många spännande saker på gång i ditt liv! Vad skönt att jobbet blev ända fram till december!! Då kan du slappna av ett tag och koncentrera dig på allt annat!

2010-09-14 @ 20:39:29
URL: http://saraspyssel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0