När man söker, finner man... annat...

Sitter och letar efter en hatthylla som är 70 cm bred och stadig nog att kunna klara av några vinterjackor hängandes på den. Jag hittar inget sånt, men jag hittar annat.

Denna som jag hittade på Ellos vill jag ha. Perfekt för vantar, mössor och dyl. Just nu har vi nämligen ingenstans att ha sånt på så jag kastar in dom i garderoben eller lägger på golvet. Men detta skulle passa perfekt hos oss.


Har ännu en dag då jag försöker vara duktig och få gjort saker. Den rosa lådan är nu helt svart så senare i eftermiddag när den fått en del tid att torka på ska den fyllas med lakan och skrivaren ska packas upp och ställas på lådan.

Sen skulle jag bara behöva ut och köpa fler lådor.. Men det blir ett senare projekt. Nu ska jag fortsätta min jakt på hatthylla...


Kommentarer
Syster

Snygg!

2010-10-17 @ 20:58:28
URL: http://saraspyssel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0