Effektivitet

Två dagar har jag nu tänkt att "idag ska jag göra allt jag skjutit upp senaste tiden". Jag trodde verkligen jag skulle lyckas idag. Har gjort några saker i alla fall. Men så tog det stopp. Man lutar sig tillbaka i soffan och stänger av hjärnan och plötsligt har all ork och lust försvunnit för att göra något. Det kommer andra dagar. Det är bara jag som stör mig på det jag skjutit upp, så om jag låter bli att störa mig av det så gör det inget om det skjuts upp en eller två dagar till. Jag måste ju ha något att göra nästa vecka också. =)


Tog några bilder i helgen som jag tänkte lägga in på datorn. Men nu visade det sig, när jag skulle hämta sladden till kameran, att den inte finns på sitt gamla vanliga ställe. Jag har letat och letat, men utan resultat. Så bilder får ni vänta på.

Jag gläds över att snart ha helg, bara tre timmars arbete imorgon. Underbart. Fick mig en ofrivillig paus från simmandet förra veckan då jag var sjuk, men igår så var jag tillbaka igen. 1 km utan minsta lilla paus. Skulle nog kunna simma längre också, så det kanske blir av imorgon då jag far och simmar igen.


Livet leker och jag hänger på!



Kommentarer
Syster

Var det inte alla de sakerna som du gjorde under din sjukvecka? ;-)

2010-10-14 @ 23:26:08
URL: http://saraspyssel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0