Det där med att uppdatera...

...är jag inget vidare på.

Jag gör det mesta via telefonen nuförtiden. Eftersom jag har en sån där omtalad Iphone. Då behöver man ingen dator, men blogginläggen blir färre och färre.

Men nu kommer det något.

Vi har haft en fullspäckad vecka. Måndag städning, tisdag besök av Bodenkompis som numera är Malmöbo, onsdag middag på stan med vänner, torsdag tvättkväll och slapparkväll (riktigt skönt), imorgon fredag barngrupp på kyrkan med gladiatorerna som tema. Sen är det äntligen helg igen med sovmorgon och härliga dagar.


Jobbet går bra, jag trivs bra. Får uppmuntrande ord från kollegor och barnen är snälla, för det mesta, med undantag för idag då jag höll på att drivas till vansinne. Tack och lov så får de lov nästa vecka så då får jag lite lugn och ro och en chans att vila upp mig och kunna ta emot dom med glädje sedan.

Kvällens slapp består av ett gäng Lorryavsnitt. De gör mig inspirerad att göra något av min dröm, ett gäng vänner och ett gäng påhittade sketcher och en scen.


Så nu ska jag återgå till att titta, inspireras, slappa och skratta.


Tjillevippen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0