Apa.

Idag har jag jobbat. Vilket innebär att jag har röst. Den är inte som den ska vara än, men den går att prata med.
Så dagen har gått fortare än de två senaste dagarna, och rastlösheten har inte varit lika stark.

Har dock gjort mindre saker ikväll än vad jag borde. Så imorgon blir det fullt shå när jag kommer hem från jobbet. Städa, packa och fixa. Sen blir det kattvakt tills D kommer hem!

Men nu några bilder från Gambia.

Det finns några djur jag alltid drömt om att få träffa. Elefanter, kameler, giraff och apor.

När vi var i Gambia så for vi till en appark en dag och fick träffa massa apor. De åt nötter ur händerna, stängde man handen så kämpade dom med att öppna våra händer tills dom kunde plocka nötterna ur händerna på en.
Jag lyckades till och med få en apa att "göra konster" för att få nötter. Den hoppade högt för att nå nöten jag höll mellan fingrarna. Så söt.
Sen satt dom där med kantiga kinder fyllda av nötter.

Fantastiskt söta djur. Här kommer några bilder som vi tog på dem.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0