TYST!

Idag så är det tyst från mig. Speciellt senare delen av dagen. Började med en sväng till Erikshjälpen med en kompis för att lämna kläder från en klädbytarkväll som jag hade här i torsdags. (Vänner fick rensa ur garderoben och ta med till mig, så kollade vi igenom varandras kläder och se om det fanns nåt man vill ha. Det som blev över gav jag till Erikshjälpen.) Så när jag nu umgick en stund med min kompis så var det ju inte lätt att hålla tyst.

For sedan hem och fixade med ren tvätt som jag skjutit upp några dagar. Då ringde en annan kompis som är på besök i stan över helgen. Hon kom över och vi satt och pratade en stund. Det är dock bara var och varannat ord som hörs när jag pratar, så hon fick sköta det mesta.

Men sen dess har jag varit tyst. Så tyst att jag börjar bli extremt rastlös. Jag har haft en "fotosession" en stund med mig själv. Något som jag och mina tidigare kombos roat oss med många gånger på tråkiga dagar, tyvärr så är det inte lika roligt själv..

Men tyvärr så går det inte att dra in bilderna till datorn nu. Så jag ska återgå till min glass och till tvn.

Godkväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0