Påbörjad flytt.

Igår tömdes både min och D:s lägenheter och allt kördes ner till Malmö. Jag umgicks med familjen och hade sista föreställningen. Idag har jag städat ur lägenheten. Tog drygt 6 timmar. Nu är jag öm i fingrar och händer och riktigt trött. Men känner mig ytterst duktig!

Imorgon blir det några små ärenden på stan, sen ska jag bara njuta av en ledig dag innan det är dags att börja städa på skolan.

Nu börjar allt nå sitt slut och det nya tar snart vid.

D var och tittade på vår lägenhet idag, han sa att den var underbar. Jag tror honom, fick ett kort på hallen med alla garderober. Åh, så fint. Jag längtar så!

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan ägna resten av kvällen framför tvn. Det är jag värd!

Ajöken.


Kommentarer
Emma the other norrlänning

Ho ho vad roligt! Hoppas ni kommer trivas i er nya lya :) Får kanske ta en roadtrip ner till Malmö i sommar?! Kram kram

2010-05-23 @ 22:29:11
URL: http://livetsleverne.blogg.se/
Superwoman

Emma, jaa.. ta er gärna ner till Malmö!! Bara att hojta till i så fall! :)

2010-05-24 @ 09:47:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0