Förväntansfull.

Jag är frisk igen. Så gott som i alla fall. Energin är tillbaka och jag ska på stan! Det är stort i min värld nu förtiden, eftersom jag nästan aldrig är där. Har ju aldrig vägarna förbi och ids aldrig fara dit annars. Men idag måste jag in till stan för att träffa min vän "gnutte" kl 5. Så nu kan jag äntligen passa på att fara till stan samtidigt.

Det kan kännas lite tragiskt när en av veckans största händelser är att fara till stan... men det är det ju inte denna vecka. Bara nästan. :) Följer med gnutte till Karlskoga och ska få se hennes nya fina lägenhet och ska sova där i natt.


Jag har börjat planera flytt nu. Vilken dag som helst kommer packningen att börja. Kanske tidigt att börja packa ihop en liten lägenhet på 29 kvm en månad i förväg. Men jag kan inte hålla mig. Det är lika spännande varje gång när det är dags att packa ihop och ge sig iväg till något nytt.

Varje vecka och helg fram till juni är välplanerad nu, så det kanske behövs så jag ska hinna.

Vi valde manus till slutproduktionen igår och det ska bli en spännande tid att arbeta med det manuset. Jag hoppas dock att det blir bättre än det varit hittills med alla arbeten kring våra föreställningar. Mer inriktat på skådespeleriet och mycket mindre på allt annat. Det behövs, för det är det minsta vi sysslat med under denna utbildning. Inte riktigt det man förväntade sig av en teaterlinje....

Nu ska jag äta lunch och bege mig ut i solen med riktning till centrum.
Woohoo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0