På plats.

Sitter i den nya lägenheten med massa kartonger runt omkring mig. Har arbetat hela dagen med att stoppa in kläder i garderoberna och få ordning klart i köket. Det mesta av det är gjort nu i alla fall. Det går att gå på golvet till och från köket så jag slutar för dagen nu. D är på svensexa för en kompis som ska gifta sig i sommar, så jag har fått sköta det själv.

Sov första natten i lägenheten natten som var, och det var så skönt att äntligen få vara på plats. Nu ska vi bo här ett tag så jag kan se till att pyssla med allt jag drömt om senaste tiden. Men det är svårare än jag trodde med att inreda på bästa sätt.. Så det kommer nog ta ett tag innan det blir riktigt bra.

Det är sommarväder här och ute hör man studenterna som skriker och glassbilen som tutar. Underbart med sommarlov.

Bilder på vårt nya hem kommer senare, först måste vi få ordning här.

Jag tror jag kommer stortrivas här!


Härligt!


Kommentarer
Emma T

Härligt härligt! Ja, det där med inredning är inte lätt. Vi har bott här i två månader och är inte ens klar med hälften än!!! Allt har sin tid. I väntan på det får man fundera och försöka finna sig tillrätta. Lycka till med flyttlådorna.. Kram kram

2010-06-06 @ 00:12:20
URL: http://livetsleverne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0