Invigningsbak

Idag bars de sista kartongerna ner till förrådet. Några småsaker som ska ner, men annars är det mesta färdigt. Tavlor ska dock sättas upp, likaså gardiner och rullgardin. Men det är skönt att kunna se golvet, kunna röra sig fritt i hemmet utan att behöva väja för kartonger.

Men det är mycket saker som vi har. Så något måste inhandlas. Något att förvara cd-skivorna i.

Jag har nyss avklarat premiärbaket. Det bidde mumsmums. Något som vi gjorde när jag var yngre, alltid lika jobbigt att göra (vispa med elvisp i 30min), men såå gott. Så nu när vi hade lite äggvita att bli av med så passade jag på. Längtar tills de har stelnat.


Jag har under våren sagt att när vi flyttar till Malmö ska jag börja träna. Vet ni. I måndags sprang jag och idag har jag sprungit. Bli inte allt för förvånad om jag hinner med en till joggingtur innan veckan är slut. Det bådar gott det här!


Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och njuta av allt, och vänta på mina mumsmums.




Kommentarer
mamma

Hur smakade dom?

2010-06-10 @ 13:15:57
P

Hur går det med springandet?

2010-06-14 @ 21:09:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0