Året som gått, en kort sammanfattning

Nyårslöftet för 2009 var att det skulle bli ett mycket bättre år än 2008, då det var strul med jobb och mycket annat som inte var på topp. Det skulle bli ett år då jag var lycklig och gjorde roliga saker.

Kan lugnt säga att jag lyckades verkligen med det löftet!!
Har varit ett fantastiskt år med det bästa avslut man kunnat tänka sig.

Ett år fyllt av glädje, lycka och kärlek.

Visst har det funnits perioder som varit mindre bra, men lyckan har överglänst allt annat.


Jag sa upp mig från jobbet utan att veta vad jag skulle göra, träffade min kära D, kom in på skolan och flyttade till Örebro.

Dhammika och teatern är väl det som präglat mitt liv som mest det senaste halvåret, och jag har bara njutit.


Detta avslut på året då. Frågan från sin älskade som får en att känna sig som en prinsessa. En vacker ring på fingret och en stilig karl vid sin sida. Vad mer kan man begära. ;)


2009 innebar en enorm lycka i mitt liv. Det tänker jag hålla fast vid nu. Nu ska jag bara jobba mig upp till toppen. Jag ska ta för mig och njuta av var dag som går.

Nu ska jag till en vän och avsluta detta underbara jullov där.




God fortsättning!



Kommentarer
Syster

Vad är nyårslöftet för 2010 då?

2010-01-07 @ 17:14:28
Elin

Du verkar sannerligen ha haft ett fantastiskt 2009, ska bli spännande att se vad 2010 har att erbjuda :)



Många kramar!

2010-01-07 @ 20:29:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0