Hyllning till en vän.

Jag måste bara ta och börja detta inlägg med att säga GRATTIS på FÖDELSEDAGEN till ELIN.

Det är en vän som jag lärde känna i 9an och blev riktigt nära vän med i gymnasiet. Sen dess har vi alltid hållit kontaktet. Ibland dröjer det lång tid mellan gångerna vi hörs av och desto längre tid mellan gångerna vi ses. Men vänskapen finns alltid där ändå. Det är det fina med såna här vänner. En gång vän alltid vän. Hon är en väldigt fin person med ett väldigt stort hjärta! Det är roligt att umgås med henne och lätt att prata med henne.
Hon är duktig på allt hon tar sig för och väldigt smart. Jag är väldigt tacksam för att jag fick arbeta så mycket med henne under gymnasiet. Hon hjälpte mig många gånger och räddade nog många av mina betyg...

Så detta är min hyllning till en fin vän!

Samt även en film från en svunnen tid...



Emil Sigfridsson från den tid fame factory fanns i etern och gladde mig med dess härliga människor och spännande lektioner som man fick se... och alltid drömde om att få uppleva...








Annars då. Min syster virkade en korg för någon vecka sedan och jag blev inspirerad. Så det har jag sysslat med senaste veckan också. Så jag virkar och virkar varje kväll. Virkar tills tummen gör för ont.

Arbetet går bra, men jag längtar mest efter långledigt så det är bara segt segt segt just nu.
Men jag räknar ner dagarna. Snart slutar jag för detta år, snart kommer D hem igen och snart far vi upp till mor och far, syster och svåger.

Nu ska jag återgå till virkningen igen.

Ajöken.

Grattis Elin!



Kommentarer
Elin

Ååååh! Du är ju bara fantastisk! <3 Vad glad jag blir!! :) Du räddade mig också under gymnasiet, utan dig hade det varit en plåga...!



Emil - han hade jag ju nästan glömt, nu måste jag ju sätta mig vid youtube och minnas ;) Undrar vad han gör nu för tiden?? hmm...

2010-12-07 @ 20:54:40
Syster

Du är så välkommen uppåt när det är dags för det!!

2010-12-08 @ 08:18:59
URL: http://saraspyssel.blogspot.com
miriam

Ååå Fame Factory, de va tider de! När va de ni kom upp nu igen?

2010-12-09 @ 23:40:41
URL: http://miriamd.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0