Lediga dagar.

Lärare sjuk. Elever stora som frågetecken. Några lekar senare och en lunchlåda mindre far elever hem.
Morgondagen ledig. Gårdagen ledig.

Flicka förvirrad.

En dags ledighet tänkte jag förvalta väl.

Kvällen ägnade jag åt ett träningspass, mycket välbehövligt då benen förvandlades till bly efter bara en kvart. Tragiskt.

Så morgondagen vill jag ägna åt viktiga saker. Som till exempel.... hmm.. handla en golvkudde om affären där jag hittat en kudde inte hunnit stänga för gott. Kanske köpa en pall på myrorna som jag förälskat mig i, om den finns kvar. Kanske lämna saker till myrorna. Kanske ta en raskpromenad för att jobba lite mer med mina benmuskler.

Men jag måste slänga skräp imorgon och boka en tvättid! Inte glömma!!!


Men jag vill ju göra nåt roligt också. Tips mottages gärna!

Är sugen på att organisera. Planera eller hitta på nytt.


Kanske skriva en monolog?


Morgondagen kommer sen. Nu väntar duschen efter kvällens workout.

Puss och hej, leverpastej.



Kommentarer
Syster

Skriv en saga om den rosa flodhästen som gick vilse i Hemfjells mörka skogar...

Skriv ett brev till någon.

Skriv en monolog om meningen med livet.

Köp ett fotoalbum och sätt in alla dina bilder.

2009-11-24 @ 22:15:04
Mormor

Köp rött silkespapper och klipp ut en rad tomtar, varje rad klistrar du sen ihop.

Sätt opp dom på väggen sen.

2009-11-28 @ 11:29:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0