Röda mattan.

Regn hela veckan, men på fredageftermiddagen när jag satte mig på cykeln för att ta helg hade solen kommit tillbaka, precis som jag beställt.

Fredagskvällen bjöd på bio med en vän. Slumdog millionaire. Vi andades knappt under hela filmen. När vi kom ut fick vi ju då en överdos av syre och blev extremt fnittriga. Plötsligt stod vi också på röda mattan omringade av kändis"paret" Anders och Måns. Fotograferna råkade fota oss istället när vi strutta igenom folksamlingen och trängde oss rakt igenom röda mattan. Fnittret ökade.

Vi bestämde oss för en promenad för att få adrenalinet att lägga sig. Så jag passade på att visa mina slott och havet. Det blev en fin promenad. Till sist hade vi lugnat ner oss så pass att vi kunde bete oss någorlunda normalt igen.

Kameran följde med såklart...
        

En skön fredag med andra ord. Precis vad som behövs för att glömma en dag där bord välts och stolar kastats på gården efter att en elev blivit lite arg när han förlorade......


Idag är det lördag och på dagens schema finns vårrensning, shopping och gospelkonsert. Det blir en bra dag.


Ajöken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0