On my mind.

Det är alltid samma sak. Sista månaderna, sista veckorna så blir allt så bra. Jag trivs så bra, umgås med härliga människor och mår bra. Bara för att jag ska flytta. Samma sak, varje gång. Vid den tiden ångrar jag mitt val. Det kanske är rätt val, det vet jag aldrig, men jag önskar alltid att jag kunde få stanna.


Om en månad så borde jag veta hur det blir. Då borde jag ha fått svar. Jag väntar spänt på att få veta hur det blir. Men för er som säger att jag är en pessimist. Hur det än blir så kommer det bli bra. Fram tills jag flyttar får jag se till att ta vara på tiden och ha så roligt som jag kan. Det skadar ju aldrig.


Igår var jag på tjejkväll. Åt glass, chokladsås och fruktsallad. Sen hoppade vi över filmen och gick på promenad till havet istället. Såna kvällar som man blir så lycklig av.

Köpenhamn med kusinerna var riktigt skoj. Vi skrattade, gick och åt. Sen så såg vi lite grann av staden också. En skön, lugn miniweekend.

I början av veckan förstörde jag min jobbdator också. Fick lämna in den och få en ny. Opsi. Den föll i golvet när jag fastnade med foten i batterisladden…




Kommentarer
Syster

Det är ju bra att sista tiden i staden är fin så att du får så många ljusa minnen med dig som möjligt. Är lite avundsjuk på er weekend - nästa gång vill jag följa med också! Kram på dig!

2009-05-07 @ 21:26:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0