Njuter.

Det har varit många positiva inlägg om våren senaste tiden. Men det är nog bara för att jag är så tacksam att våren är här.
Våren är oftast min lyckligaste tid. Denna vår är inget undantag. Solen lyser varje dag, det är oftast nästan för varmt att ha på sig en långärmad tröja, så det blir kjol och linne. Sommarkläder.

När man gått en hel vinter och frysit är det fantastiskt att kunna gå klädd i svala sommarkläder. Men jag gillar vinter ändå. I alla fall snövinter. Det är så vackert. Det är så roligt att göra snöänglar, leka i snön och bara bli barn på nytt. Här om natten drömde jag att jag körde skoter. Sånt längtar jag efter när hösten kommer.

Nu är det snart sommar och då drömmer jag om stugan, solen, vatten, och frihet. Sommar gör att jag känner mig fri. Fantastisk känsla.


Har vart sjuk i veckan. Eller nåt åt det hållet. Har varit otroligt trött, nästan varit nära att somna flera gånger på jobbet. Sovit mycket på nätterna, men ändå känt i huvudet som att jag sovit max en timme under natten. Enorm trötthet och till det har en ständig huvudvärk funnits också. Men jag hade min sista dansträning igår, så jag beslöt mig efter många om och men att gå på den, och det var ett fantastiskt bra val. Tröttheten och huvudvärken försvann. Kom hit lite folk på kvällen och vi hade en trevlig kväll tillsammans. Jag var pigg och glad hela tiden.


Idag har jag en Emma-dag. Jag har inget jag måste göra, utan tänker bara göra det som faller mig in. Vill jag sitta i pjamas hela dagen, så kan jag göra det. =)

Ikväll kommer Kusinerna Lisa och Sanna hit. Vi ska till Köpenhamn imorgon och bo på hotell. Blir en rolig helg.


Nu ska jag fortsätta att bara vara.

Lägger in en bild från förra helgen då jag hade en Örebrokompis på besök. Vi tog kort vid havet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0