Glädje.

Fantastisk helg.

Hängt med en kompis hela helgen.
  • Så ska det låta
  • Sushi
  • Bio (Dumpa honom, fantastisk film! Såå rolig tjejfilm!)
  • Långpromenad med flum (Bästa promenadsorten man kan få!)
  • Kyrka (predikan av en Gammelstadsbo = många gemensamma bekanta alltså)
  • Ikeabesök. (Hittade ett riktigt snygg tyg, så nu ska jag sy kuddfodral! Kanske man ska önska sig en symaskin?)
Umgåtts med härliga vänner och haft det skönt, ingen stress men ändå hunnit med massa. En helg som bringar glädje.

Nu är det söndagkväll och sängen väntar, så jag sätter punkt nu för denna gång. Låser dörren och borstar tänderna.
Godnatt.



Gissa vad jag ska drömma om.

Nej, INTE spindlar.



Kommentarer
M

Det måste ju vara om mig du ska drömma om eftersom jag var med på bilden.

2009-03-23 @ 10:06:42
P

Jag tror det är om Klusån!

2009-03-24 @ 10:37:30
Christina

Åh vad var de för Gammelstadsbo?? Då har jag också blivit glad om de kom en sån o predikade här :)

2009-03-30 @ 10:14:15
URL: http://dyschdysch.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0