Happy day

Haft en bra dag. Lugnt på jobbet, många i fritidsgården, men det var ändå lugnt. Fått en del att hjälpa till med. Kändes lite lättare att gå till jobbet efter de två dagar (måndag-tisdag) vi tillbringat för att "lära känna oss själva och varandra bättre". 

Men det hindrar inte från att jag är trött nu. Men jag har haft en bra kväll också. Efter jobbet gick jag och bokade klipptid. Imorrn ska jag dit! :) Därefter gick jag och handlade, bidde sushi till middag och en semla till efterrätt. Man måste ju lyxa till det ibland. :)

Fick ett fotoalbum idag också som jag beställt på internet. Jag har lagt in bilderna i ett program på datorn, klistrar in dem i ett fotoalbum och så trycker de det och skickar hem. Bidde mycket bra, över förväntan faktiskt! Så det kommer bli fler såna album för min del!


Har betalat in avgiften för danskursen också. Så nu väntar jag med spänning på att det ska börja!!


Så nu ska jag återgå till att ha en lugn och skön kväll där jag gör precis det jag känner för.


Take care and have a good day!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0