Det bidde bara pannkaka av det.

Dagens skiva. Andres Esteche "Just like a boomerang" som är ett av resultaten från fame factory eran.
Att laga mat med den skivan på är en hit! I alla fall då man inte har så mycket att göra, för jag dansar och sjunger mer än jag lagar mat då. Sen så blev ju matresultatet som det blev också. Den fulaste och mest suspekta ungspannkaka jag någonsin gjort.

Särskilt mycket pannkaka blev det inte heller och eftersom jag är i behov av matlåda till imorgon
så får jag snåla nu, blir nog en macka eller två om nån timme..


Lyssnade på radio idag på jobbet, eller vi lyssnar alltid på radio på jobbet, under nyheterna så var det en reporter som intervjua en brandman(?) eller någon annan snubbe som i alla fall hade
varit med och tagit hand om en bussolycka. Denne man berättade om hur bussdörrarna inte gick att öppna så de fick stabilisera upp bussen för att kunna öppna dörrarna så att passagerarna kunde kliva ut.. och ingen passagerare hade kommit till skada och så berättade han lite kring det. Reportens lysande frågor var då, Men dörrarna gick inte att öppna? Vad fick ni göra då? Hur mår passagerarna? I det ögonblicket kände jag att jag hade kunnat berätta lika bra för reporten vad som hänt som mannen som befunnit sig på plats.

Journalister och deras frågor... 


Jag fick mig en chock idag när jag klev in i arbetsrummet. Det har tidigare varit normalstädat och fint, men nu var det jättefint!! En av mina rumskompisar hade städat och fixat fint igår medan vi andra var på friluftsdag. Jag vågade knappt sätta mig för det var så fint!

 


 Mina nya skor, köpte dem till bröllopet.
Trodde jag skulle få skavsår av dom och riktigt ont i fötterna, men icket.
 De känns ju, men de är fantastiskt sköna ändå!




När jag har en helkväll för mig själv så sjunger jag, dansar, fotar och slöar. Idag har jag gjort de tre första, så nu tänkte jag satsa på den sista. Bye.




Kommentarer
Anonym

Snygg du är i nya frisyren!!

2009-02-11 @ 19:07:32
Lisa

oj, mitt namn kom inte me...men de är jag som tycker du är snygg, emser!

2009-02-11 @ 19:08:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0