Hyllning

Detta är en hyllning till ett väldigt speciellt plagg. Ett plagg jag tyvärr (eller med glädje...) inte använder längre, men ständigt gör mig lycklig av att bara se. ett plagg som är både bekvämt och obekvämt att bära.

Vilket är detta fantastiska plagg kan man då undra. Jo det är inget mindre än KNICKERS (som fotbollsspelare använder, inte underkläder som jag upptäckte hade samma namn.)

Vad?

Jo. För dig som inte vet så klicka HÄR och ta bort skydden som finns på knän och höfter. Det använde jag mycket under min "fotbollskarriär". Fåfängan i mig gjorde att jag ofta kände mig väldigt fånig med dem på (de är inte snygga!), men det fanns ändå en viss lyckokänsla som väcktes inom mig när jag tog på mig dessa underverk.

De skyddade bra mot kyla och uppskrapade ben, och jag kände mig som en äkta fotbollsspelare med dessa byxor på.

När jag sedan blev målvakt och började använda såna knickers som finns på bild i länken ovan, med vaderade skydd så kände jag mig mindre fånig eftersom jag hade en annan uppgift då de verkligen kom till bra användning.


Såg en kille cykla förbi mig en dag för någon vecka sen, han hade knickers. Lyckoruset skakade om mig och jag log för mig själv en bra stund efteråt.


Det är ett fantastiskt fult plagg men otroligt underbart!!

Mer knickers till folket... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0