4 dagar kvar

Om fyra dagar flyttar jag ca 125 mil söderut. 154 mil från staden där jag växte upp.
Inte konstigt att folk kollar konstigt på mig när jag säger att jag ska flytta till Malmö när man ser avståndet. Hade någon sagt till mig för ett år sen att jag skulle bli Malmöbo så hade jag bara skrattat och skakat på huvudet, nej, du. Inte Malmö för mig inte.

Men det kan nog gå bra tänker jag, för om jag får lägenhet på rätt plats så kommer jag ha rätt nära till havet. Så nu får jag min chans att bo nära ett hav som faktiskt går att bada i, som inte är för kallt. :)


Lägenhet är ju något som kan vara bra att ha. Det är dock fler än mig som tycker det. Verkar vara populärt att bo där. Jag hoppas verkligen vi får napp på någon av de trådar vi har ute nu och att vi får det snart. Det hade varit skönt.


Nu ska jag ut och ta lite fler höstbilder. Se om jag kan få till något bra.


Ajöken.







Kommentarer
Emzi

Haha nej du får stanna på dit rum:P

2008-09-27 @ 13:27:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0