Första natten nalkas

Snart är det dags för att sova första natten i vår lägenhet. Ska bli så skönt. Har dessutom fått hit en säng som jag fått låna, underbart!

Har hunnit en sväng till ikea idag, köpte in lite kastruller, några tallrikar och glas, men bestick bidde det inga av, så vi får leva på plastbestick tills Emy får hit sina saker. Så min första middag i denna lägenhet fick jag äta med en smörkniv. :)

Är riktigt skönt att äntligen få ha något eget.

Orkar inte skriva något mer nu, är så trött.

Har efterfrågats lite bilder, så jag lägger in några bilder på hur min väg till jobbet ser ut..







Ungefär så ser de sista 10 minutrarna ut av min promenad till jobbet.


Ajöken



Kommentarer
Anonym

Lite folk i Malmö.

2008-10-20 @ 22:03:46
sara

hejsvejs! tycker om din blogg, stilren o go!

2008-10-21 @ 17:20:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0