Julen är åter här.

Jag befinner mig nu i Umeå där årets julfirande går av stapeln.
Denna dag har fokuserats mycket kring fåglar. Detta pga att en lappuggla synts i trakterna. Självklart gick vi ut och sökte upp denna krabat. Mycket fick vi lära oss på kuppen också. Som bland annat att fåglar oftast skiter innan de flyger. Men denna lappuggla fuska tror jag allt. Så den flygande bilden på honom/henne blev inte så vidare bra.

Jag fick äntligen chans att göra årets första snöängel också. Fantastiskt.


Det är snö, det är vitt, det är jul, rimstugan är avklarad, för min del, och det är fullt med släkt.


Därför håller jag mig kort och återgår till de andra i huset, kanske se på när de leker med wii ett tag?


                                                  



GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Superwoman

Superwomans resa genom livet.

RSS 2.0